|
| Kirjoittaja |
Viesti |
viuvi
Pentunen

|
|
|
Olis tosi hienoa jos pääsisit! laitan sulle yksäriä.
Alunperin suunnitelmissa olis, että ennen Viipurin koirien ruokakeräystä (joka on siis la 3.10 ja partiolaiset suorittavat jonkun keräykseen osallistumismerkin sillä). Ryhmiä/laumoja on siis kaksi ja jollei yhtään onnistu ajallisesti niin seuraavalle viikolle voisi ehkä siirtää...
vko 40
joko
28.9 maanantaina 17.30-19.00 (Hannuniitun seurakuntatalolla)
taikka
1.10 torstai 18-19.30 (Nummessa siinä kirkon vieressä...onks se Maarian kirkko vai mikä?)
tai vaikka molempiin jos ehtii 
|
|
| To Syy 03, 2009 11:34 |
|
 |
Meikku/SLEK
Hallituksen jäsen

|
|
|
OK, mä yritän ainaskin.
Coksu on varma tapaus, sen voin ottaa mukaan, koiru kestää lasten rapsut eikä pekää.
Lora taasen on hirveen ujo, jos koiru ahdistuu porukoista, niin kukaan ei pääse rapsu-etäisyydelle. Lora on kyllä eleissään hirmu selkeä, joten olis hyvä "opetuskohde" , jos noin voi sanoa. Lorasta näkee milloin ei kannata edes yrittää lähelle, pakittaa mun selän taakse, ei murise eikä oo vihanen, on vaan hirmu epävatma jos tilanne on pelottava.
Katsotaan lähemmin 
| To Syy 03, 2009 21:38 |
|
 |
viuvi
Pentunen

|
|
|
Kiva
Oon iltaisin yleensä töissä (aina) mut jos jostain syystä pääsisin paikalle niin olis tosi kiva nähdä 
|
|
| Pe Syy 04, 2009 10:06 |
|
 |
Meikku/SLEK
Hallituksen jäsen

|
|
|
Mä alan miettii tätä ens viikolla, eli matskua tee partiolaisille, on sitten jotain viemistä kotiinkin, jos vaikka sisaruksia on tai jotain. Ja lapsen muisti ku on välillä lyhyt, niin kuvien ja selkein ohjein vois jäädä hetkeks mieleenkin.
Paras tapa on kyllä kokea itse koiran kohtaaminen, kyllä sinä oppii parhaiten ja Coksu ny ainakin on valmis koitokseen. Tuo koiruus nyt aina heiluttaa töpöään, joten ei ehkä ole paras mahdollinen opettaja koiran kohtaamiseen, 
| Ke Syy 09, 2009 22:41 |
|
 |
viuvi
Pentunen

|
|
|
Mahtaisitkos paiskata vaikka tolle mun siskolle vaikka mailia, niin saatte sovittua miten kannattaa käytännössä toimia. Että minkä kokoinen ryhmä on ja olisko ehkä parempi jakaa se kahteen (jos on monta mukulaa) tms...
Tosi kiva juttu

|
|
| Ti Syy 15, 2009 12:18 |
|
 |
Meikku/SLEK
Hallituksen jäsen

|
|
|
ok, mä laitan viestiä.
Coksu pystyy ottaa vastaan vaikka koko partiopiirin kerrallaan Mutta Lora ei, vain muutama lapsi kerrallaan ja voip olla ettei sitäkään. Täytyy vähän treenata tuota Loraa taasen, koiru kyllä antaa nuorten koskea, mutt jos he tulevat kohti liian ripeästi, niin Lora perääntyy.
Mutta Coksu hoitaa sitten homman. Ois vaan tosi hyvä jos lapset näkis kahden näin eri tavalla käyttäytyvän koiran. Ei kaikki ole kuin Coksu, aina töpö heiluu ja aina saa rapsuttaa (paitsi ruokakupilla). 
| Ti Syy 15, 2009 16:24 |
|
 |
Meikku/SLEK
Hallituksen jäsen

|
|
|
Pikkasen Coksu ja minä oltiin "ruosteessa", mutta kaikki meni ok.
Coksu heiluuti töpöä kaikille ja on nyt ihan puhki. . Lapset saivat kotiin pienen esitteen Koira-ystävistä, sitä voi sitten katella jälkikäteen ja muistella muutamaa perusasiaa koirun kohtaamisesta.
Lasten kysymykset oli ihania, pikkasen myös aiheitta sivuten, mutta hauskaa oli. Muutamia kysmykisä mainitakseni: "Meneekö koirat naimisiin" "Käyttääkä Coki uimahousuja" "Voiko koiran kanssa mennä sirkukseen"
Toivon kaikille turvallisia kohtaamisia koirien kanssa. 
| Ma Syy 28, 2009 20:56 |
|
 |
Viivi
SLEK Tiimi

|
|
|
Hyvä Coksu!!! Aika ihania myös nuo lasten kysymykset !
|
|
| Ti Syy 29, 2009 10:09 |
|
 |
Heidi/SLEK
Hallituksen jäsen

|
|
|
Ihanaa Hyvä Coksu ja Meikku ! Mä otan itteäni nyt niskasta kiinni ja teen Nellyn kanssa samat, mulla kun noita lomautuspäiviä on tiedossa....
_________________ ~~ Jana, Rocco ja Nelly - koipia ja partoja ~~ |
|
| Ti Syy 29, 2009 10:20 |
|
 |
Meikku/SLEK
Hallituksen jäsen

|
|
|
Tänään kävimme Papinkadulla tervehtimässä partiolaistyttöjä.
Coksu ja Lora toimi opetusvälineenä ja tytöt pääsivät vuorollaan tutustumaan koiriin. Tytöt olivatkin reippaita ja kuuntelivat tarkkaan miten aran Loran kanssa pitää toimia jotta koiran lähelle pääsee. Ja hienosti meni, Lora suostui tervehtimään kaikki, ensin pareittain ja sitten koko ryhmän.
Coksu tapansa mukaan otti kaikkien rapsut kerralla ja töpö heilui.
Minä kiitän Veeraa ja Viiviä Kiitos että kutsuitte partiolaisten luo. Ja kiitos kaikille reippaille partiotytöille. Meillä oli kivaa 
| To Lok 01, 2009 20:29 |
|
 |
Viivi
SLEK Tiimi

|
|
|
Olis kiva, kun joku saisi vielä kuvattuakin tällaisia tilanteita, mutta ehkä sun olisi ollut hankala itse samalla kuvata, kun pitelet koiria ja tarkkailet tilannetta ja neuvot lapsia ja... 
|
|
| Pe Lok 02, 2009 15:27 |
|
 |
Viivi
SLEK Tiimi

|
|
|
Niin, Heidi, ota sit kuvaaja mukaan, jos menet Nellyn kanssa! 
|
|
| Pe Lok 02, 2009 15:28 |
|
 |
Heidi/SLEK
Hallituksen jäsen

|
|
|
Juu, täytyy nyt ensin vähän pistää kyselyä tänne paikallisiin päiväkoteihin tms. 
_________________ ~~ Jana, Rocco ja Nelly - koipia ja partoja ~~ |
|
| La Lok 03, 2009 11:29 |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|
 |